Ludvika – Smedjebacken: Vad händer i Maj och Juni?

Hej medlemmar i Astma- och Allergiföreningen Ludvika – Smedjebacken.

Nu i Maj och Juni så kommer vi att anordna lite aktiviteter för våra medlemmar. Ni är alla välkomna att komma och delta på våra träffar där vi provar nya saker tillsammans. För mer information om varje event och för att anmäla er så följer ni Facebook länken till den medlemsträffen ni är intresserade av.

7 Maj
Café träff vi samlas för att gå en skärp promenad tillsammans. Det kommer att finnas en skattjakt för de minsta av oss. Men även möjlighet att prova på kallbad om man känner sig modig.

20 Maj
Café träff vi samlas för att gå en skärp promenad tillsammans. Det kommer att finnas en skattjakt för de minsta av oss. Det kommer också att finnas möjlighet att prova på boule med PRO.

21 Maj
Café träff vi samlas för att gå en skärp promenad tillsammans. Det kommer att finnas en skattjakt för de minsta av oss. Den här gången kan de som vill prova på medveten andning

4 Juni
För våra lite äldre medlemmar så kommer vi att anordna en afterwork. På detta event så är det en åldersgräns på 18+.

Till toppen av sidan